Vi var sen på det där dumma dumma hotellet med Brando. Det gick helt bra ett par dagar, det var egentligen helt ok. De där tanterna som jobbar där var jätte snälla, dessutom kände jag en av dom från förut. Men sen en natt kände jag bara att nu hände det, min leksaksälg Hobbe föddes! Och jag måste ju ta hand om honom, min lilla älg-valp! Så när de där tanterna försökte komma in i min box, visade jag ALLA tänder och var jätte sur. Brando fick också bara sitta i ett hörn hela tiden. Men de där tanterna räknade ut att jag var bara skendräktig, och de tog Hobbe från mig och flyttade Brando också till en annan box. Jag tyckte nog att det var ganska så jobbigt, och jag blev jätte glad när Matte kom och hämtade oss igen. Nu har jag varit hemma en vecka redan, och jag har lite glömt hur det var när Hobbe "föddes". Matte tror att jag kommer att bli en jätte bra mamma.

En rolig grej - Ulpu har varit och läst min blogg! Det är jätte roligt, jag tror nämligen att vi är lite likadana - ganska hårda gimmor båda två!