Matte sa igår till mig att nu har jag bantat färdigt. Eller rättare sagt att min matportion är normal igen. Att hon minskar den inte mera. Vad?! Hade hon tänkt minska den ä n n u mera?! Hon säger att jag får gärna vara lite lite på den smalare sidan före jag börjar löpa nästa gång. Och just före jag börjar löpa ska jag få lite mera mat igen. Eftersom jag ska bli mamma. Jag förstår inte riktigt, men jag får väl lita på henne.

Annars är det ganska så skönt just på mat-fronten. Vi har alltid ätit ganska gott, Brando och jag. Yrjöläs gröt och grönsaker och inelvor och sånt. Men nu har vi blivit väldigt intresserade av BARF, och det ser ut så att det blir ännu mera av den sorten. Jippii! Matte tycker att det är bra för oss. Inte minst för våra tänder. Man ser det på Brando, han har kanske de finaste tänderna jag någonsin har sett! Helt vita och fina och STORA! Jag ska berätta en liten hemlis: jag tror att jag håller på att bli lite lite kär i Brando. Eller.. nja. Men han har väldigt fina tänder!